Har du behov for bilberging?
Trenger du starthjelp, har du punktert, er batteriet på bilen flatt, eller har bilen din på en eller annen måte brutt sammen? Hos SOS International veihjelp berger vi bilen din uansett hva problemet er og hva slags kjøretøy du har. Vi har både bilbergingskjøretøy som kan berge alt fra personbiler til vogntog. Via vaktsentralen vår koordinerer vi over 300 bilbergingskjøretøy fra totalt 140 stasjoner over hele landet.
Du kan få hjelp av oss hele døgnet.
Hva må du gjøre for å få hjelp?
For å få hjelp må du ringe til 915 09505 og oppgi følgende informasjon:
- Registreringsnummer?
- Navn / rekvirent?
- Hva trenger du hjelp til?
- Hvor står du?
- Hvilken dekning har du / type forsikring?
Avhengig av type dekning informeres kunden om at han vil bli belastet egenandel av berger på stedet.
Ikke noe problem! Vi assisterer deg med bilberging uansett om du har bilforsikring eller ei.
SOS International veihjelp berger alle slags kjøretøy slik at du alltid kan føle deg trygg når du er ute å kjører.
Om kunden ikke har en bilforsikring/abonnement, kan de få hjelp mot å betale for hjelpen selv.
Prisene varierer avhengig av kjøredistanse og jobb.
Vaktsentralen til SOS International veihjelp ligger på Sinsen i Oslo og her er 60 dedikerte medarbeidere i full aktivitet, 24 timer i døgnet, året rundt. I 2015 tok vaktsentralen i mot 360.000 anrop som omhandlet bilbergning, veihjelp eller forsikringsskader.
Vaktsentralen er organisert i 2 team, sammensatt av kyndige og dedikerte medarbeidere med ønske om å yte topp service.
Teamene håndterer mottak av alle innkommende samtaler. De har kompetansen til å kunne svare alle type henvendelser knyttet til våre tjenester, enten det er NAF-medlemmer eller forsikringskunder. De både registrerer og rekvirer assistanse via vårt nettverk i Norge og resten av Europa. De sender ut en bilberger til stedet du befinner deg.
I de saker hvor kunden trenger mer oppfølging av sin sak som å rekvirere leiebil, hjemtransport, innkvartering, fly- eller togbilletter, hjemtransport av kjøretøy, dialog med verksteder og samarbeidspartnere i utlandet mm, vil våre mest erfarne medarbeidere håndtere dette.
SOS International yter umiddelbar hjelp når det gjelder mistede nøkler, lokal transport, innkvartering, fly- eller togbilletter, overføring av kontanter, leiebil eller hjemsendelse av passasjerer og kjøretøy. Dersom du ikke trenger bilberging, men teknisk assistanse over telefon kan vi bidra med det også direkte fra vaktsentralen.
Vaktsentralens medarbeidere håndterer også alle forsikringsrelaterte saker knyttet til skaderegistreringer, og tar seg av kontakten med både med ambulanse, politi eller brannvesen, samt saneringsselskaper etc.
Møt en av våre dedikerte medarbeidere og få innsyn i hvordan det er å jobbe i SOS International veihjelp: