Trenger du veihjelpsassistanse?
Vaktsentralen
Vaktsentralen til SOS International veihjelp ligger i Lysaker (Oslo) og her er dedikerte medarbeidere i full aktivitet, 24 timer i døgnet, året rundt.
Vaktsentralen er sammensatt av kyndige og dedikerte medarbeidere med ønske om å yte topp service. Teamene håndterer mottak av alle innkommende samtaler. De har kompetansen til å kunne svare alle type henvendelser knyttet til våre tjenester, enten det er NAF-medlemmer eller forsikringskunder. De både registrerer og rekvirer assistanse via vårt nettverk i Norge og resten av Europa.
I de saker hvor kunden trenger mer oppfølging av sin sak som å rekvirere leiebil, hjemtransport, innkvartering, fly- eller togbilletter, hjemtransport av kjøretøy, dialog med verksteder og samarbeidspartnere i utlandet mm, vil våre mest erfarne medarbeidere håndtere dette.
Vaktsentralens medarbeidere håndterer også alle forsikringsrelaterte saker knyttet til skaderegistreringer, og tar seg av kontakten med både med ambulanse, politi eller brannvesen, samt saneringsselskaper etc.
Utdannelse og kontinuerlig faglig utvikling for hele vaktsentralen
Utdannelse og kontinuerlig faglig utvikling er viktig for oss. Alle våre operatører går igjennom en modulbasert opplæring, som trinnvis bygger på hverandre slik at vi sikrer at alle får den kunnskapen og treningen de trenger til å kunne hjelpe våre kunder på best mulig måte i alle situasjoner.
Møt en medarbeider hos SOS International veihjelp her
Kunne du tenke deg å jobbe hos vaktsentralen?
Uansett hvor i organisasjonen du jobber i SOS International veihjelp så er du en viktig brikke både for våre kunder og dine kollegaer.
Vi er del av SOS International som er et interessant, utfordrende og krevende sted å jobbe, et sted som fordrer din menneskelige og profesjonelle kompetanse – 24 timer i døgnet, 365 dager i året.
SOS International veihjelp hjelper bilister døgnet rundt, 365 dager i året.