Låst ute av bilen?

Alle kan være så uheldige at de låser seg ute av bilen eller mister bilnøkkelen, men ikke fortvil! SOS Veihjelp sine bergere har mange års erfaring med å bistå kunder i å få opp bildører. Hvis vi ikke kan få opp låsen på stedet, tauer vi bilen til foretrukket verksted eller servicepartner og sørger for at problemet blir løst der.

Kontakt oss

Vi hjelper deg med å få bildøren låst opp

Dersom det er mulig, dirker vi låsen opp på stedet. Hvis prosessen er for omfattende eller du heller ønsker at bilen din blir reparert på et verksted, frakter vi bilen din til nærmeste/foretrukket verksted eller servicepartner.

Dørlåsen vil ikke bli ødelagt, og alt skal kunne virke som før etter at vi har hjulpet deg med å få låsen opp. 

Dersom du må ha ny nøkkel, kontakt bilmerkeforhandler som bestiller dette for deg.

Hva skjer med fører og passasjerer hvis bilen må på verksted?

Dersom du ønsker å være med til verkstedet, kan du sitte på i bergingsbilen.

Eventuelt kan du bli kjørt til et trygt sted hvor du trygt kan ta dere videre.

SOS Veihjelp tilbyr også leiebil i tilfelle du har dekning for dette i avtaler eller spesifikt ber om det.

Hva må du gjøre for å få hjelp?

For å få hjelp må du ringe til 915 09505 og oppgi følgende informasjon:

  • Registreringsnummer?
  • Navn / rekvirent?
  • Hva trenger du hjelp til?
  • Hvor står du? 
  • Hvilken dekning har du / type forsikring?

Avhengig av type dekning informeres kunden om at han vil bli belastet egenandel av berger på stedet.

Vår vaktsentral

Vaktsentralen til SOS Veihjelp ligger på Sinsen i Oslo og her er 60 dedikerte medarbeidere i full aktivitet, 24 timer i døgnet, året rundt.  I 2015 tok vaktsentralen i mot 360.000 anrop som omhandlet veihjelp eller forsikringsskader. 

Vaktsentralen er organisert i 2 team, sammensatt av kyndige og dedikerte medarbeidere med ønske om å yte topp service - uansett om det gjelder en mistet bilnøkkel, at du er låst ut av bilen, punktering eller assistanse ved bilulykker. 

Teamene  håndterer mottak av alle innkommende samtaler.  De har kompetansen til å kunne svare alle type henvendelser knyttet til våre tjenester, enten det er NAF-medlemmer eller forsikringskunder. 

I de saker hvor kunden trenger  mer oppfølging av sin sak som å rekvirere leiebil, hjemtransport, innkvartering, fly- eller togbilletter, hjemtransport av kjøretøy, dialog med verksteder og samarbeidspartnere i utlandet mm, vil våre mest erfarne medarbeidere håndtere dette.

Vaktsentralens medarbeidere håndterer også alle forsikringsrelaterte saker knyttet til skaderegistreringer, og tar seg av kontakten med både med ambulanse, politi eller brannvesen, samt saneringsselskaper etc.

Har du ikke bilforsikring?

Ikke noe problem!

Vi hjelper deg som er låst ute av bilen uansett om du har bilforsikring eller ei.

SOS Veihjelp berger alle slags kjøretøy slik at du alltid kan føle deg trygg når du er ute og kjøre.

SOS Veihjelp er nasjonal leverandør av veihjelp.

Kontakt oss